BUSINESS ANALYSE 

BijCAS is er voor de topsporter die een medaille wil halen, maar ook voor de artrosepatiënt die graag een pijnvrij dagje pretpark met de kleinkinderen beleeft. Wat jouw ambitie ook is: GO FOR FIT!

De centrale vraag voor BijCas was het werven van patienten met ambities die een normale fysiotherapeut overstijgt.

Wat hebben we hier voor ingezet?
> Markt- en doelgroep onderzoek
> Business analyse patiëntgroepen / behandelmethodes
> Plan van aanpak

 

UITDAGING

De uitdaging voor Hyppr was het werven van patienten uit de gewenste doelgroepen, zonder de huidige business tekort te doen. Daarnaast was het niet evident hoe deze groepen aan te spreken. Een transitie vanuit product/behandel methode naar klantdenken. Waar is de doelgroep naar opzoek en hoe spreken we hun het beste aan.

Wat hebben we hier voor ingezet:
> Nwebsite die BijCas op passende wijze presenteert
> Google Ads, Display marketing
> Social media
> SEO
> Inzet van (topsport) influencers

 

AANPAK

Ook hier heeft Hyppr een nieuwe website ingericht met als doel geinteresseerden te informeren over mogelijkheden en achtergronden, altijd met een klanten wervende drive.

Naast de website was het nodig om een goed inzicht te hebben in de business resultaten van de totale praktijk. Want verandering in het toekomstige klantenbestand dient uiteraard wel in lijn te liggen met de beoogde mogelijkheden en bedrijfsresultaten

Hyppr zet hier verschillende kanalen in om zoveel mogelijk rendement te krijgen en het inzetten van influencers paste hier prima in.

BijCas.com